Dystrybucja próbek w szpitalach położniczych

Dotrzyj do grupy docelowej młodych rodzin wkrótce po narodzinach dziecka, w momencie kojarzonym z wieloma bardzo silnymi i pozytywnymi emocjami. Od teraz to potrzeby dziecka będą najważniejsze. Jednak młode mamy, po okresie oczekiwania na przyjście maleństwa na świat, zaczynają znów myśleć także o sobie i o swoich potrzebach.

Narodziny dziecka są bezsprzecznie jednym z najważniejszych wydarzeń w życiu młodych rodziców, którzy są wtedy – bardziej niż kiedykolwiek – chętni do zapoznania się z Twoim produktem!

Wyniki badań potwierdzają tezę, że w kluczowych emocjonalnie momentach (Key Emotional Moments), takich jak narodziny dziecka konsument aktywnie poszukuje wszelkich informacji dotyczących najbardziej jakościowych produktów.  Tak więc konsument otwarty jest wówczas na zmiany w dotychczasowym modelu konsumpcyjnym, jak również zmiany w preferencjach dotyczących  wyboru poszczególnych marek.

 Jeśli chcesz ze swoim produktem dotrzeć do młodych rodziców w tym momencie ich życia, zachęcamy do przyłączenia się do naszego programu „Niebieskie Pudełko – Skarb Malucha„.