Nasze zestawy
Nasze zestawy dają możliwość dotarcia do 97% grupy docelowej!

Programy Pelargos zapewniają skuteczne przełożenie na Twoją markę, jej wizerunek i udział w rynku. Powodów jest wiele: programy docierają do konsumenta dokładnie w chwili, kiedy sam aktywnie poszukuje informacji i porad. Informacje podaje są w sposób osobisty i unikalny, a sam  produkt posiada wysoką wartość konsumencką.

Nasze zestawy i poradniki posiadają rekomendacje znanych towarzystw medycznych (m.in. Instytutu Matki i Dziecka, Polskiego Towarzystwa Ginekologicznego, Naczelnej Izby Pielęgniarek i Położnych), wręczane są przez osoby, które matka darzy najwyższym zaufaniem (lekarz ginekolog, położna, pediatra, przedszkolanka). To stanowi kolejny ważny powód, dla którego obdarowana mama zwraca na nie większą uwagę, a wpływ Twojego przekazu jest jeszcze silniejszy!

  • Niebieskie Pudełko Skarb Malucha

    Niebieskie Pudełko Skarb Malucha

    Grupa docelowa: kobiety po urodzeniu dziecka Pokrycie grupy docelowej: ok. 97% Dystrybucja: 360.000 zestawów / 30.000 miesięcznie Liczba miejsc dystrybucji: 380 oddziałów ginekologiczno-położniczych i noworodkowych Zasięg geograficzny: cała Polska Dotrzyj do grupy docelowej młodych rodzin wkrótce po narodzinach dziecka, w momencie kojarzonym z wieloma bardzo więcej >

  • Paczka przedszkolaka

    Paczka przedszkolaka

    Grupa docelowa: rodzice dzieci w wieku 3-5 lat Edycje: Dzień Dziecka, rozpoczęcie roku szkolnego Dystrybucja: 100.000 zestawów/edycja Liczba miejsc dystrybucji: ok. 1.000 placówek Dotarcie: duże i średnie miasta Badania pokazują, że dzieci przedszkolne potrafią rozpoznawać marki. Dowodzą również, że marka reprezentowana przez bohatera jest o więcej >

  • Zestaw prenatalny „Wkrótce razem USG III trymestr”

    Zestaw prenatalny „Wkrótce razem USG III trymestr”

    Grupa docelowa: kobiety w III trymestrze ciążyPokrycie grupy docelowej: ok. 80%Dystrybucja: 300 000 zestawów / 25 000 miesięcznieLiczba miejsc dystrybucji: ok. 1 700 gabinetów ginekologicznych USGZasięg geograficzny: cała Polska Potrzeby informacyjne kobiet w ciąży zmieniają się znacznie w zależności od etapu ciąży. I tak na początku więcej >

  • Zestaw prenatalny „Będę Mamą”

    Zestaw prenatalny „Będę Mamą”

    Grupa docelowa: kobiety w I trymestrze ciążyPokrycie grupy docelowej: ok. 60%Dystrybucja: 216 000 zestawów / 18 000 miesięcznieLiczba miejsc dystrybucji: ok. 1 250 gabinetów ginekologicznychZasięg geograficzny: cała Polska Ciężarna kobieta posiada mnóstwo pytań i usiłuje wszystko przygotować na narodziny swojego dziecka. Próbuje więc uzyskać informacje więcej >

  • Zestaw prenatalny "Już wkrótce będę mamą"

    Zestaw prenatalny „Już wkrótce będę mamą”

    Grupa docelowa: kobiety w III trymestrze ciążyPokrycie grupy docelowej: ok. 26%Dystrybucja: 96 000 zestawów / 8 000 miesięcznieLiczba miejsc dystrybucji: ok. 630 szkół rodzeniaZasięg geograficzny: cała Polska Dotrzyj do kobiet w ciąży tuż przed porodem, kiedy cała uwaga przyszłej mamy skoncentrowana jest na dziecku i więcej >