Badania marketingowe: Udostępnianie bazy danych gospodarstw domowych w celu realizacji badań marketingowych

Nasze badania dają Klientom szansę jeszcze lepszego poznania konsumentów, ich zachowań oraz zmieniających się zwyczajów konsumpcyjnych. Przeprowadzamy badania typu Usage & Awareness Studies, Multi-Brand Questionnaires, jak  również badania ad hoc na życzenie Klienta. Razem określamy potrzeby i cele badania, a następnie przygotowujemy badania z Klientami i dla Klientów.

  • Badania typu U&A

    Badania typu U&A

    Badanie typu Usage & Awareness pomagają zrozumieć, jak konsumenci postrzegają daną markę, w jaki sposób jej używają, jak często, jakie widzą korzyści. To jedno z najpełniejszych badań marek. Opracowujemy je przy wykorzystaniu Twojego i naszego doświadczenia. więcej >

  • General Market Research

    General Market Research

    General Market Research często przeprowadzane dla wprowadzania nowych kategorii produktowych, czy dla nowych produktów, w celu zbadania odpowiedniej grupy docelowej dla danej marki. więcej >

  • Multi-Brand Questionnaire

    Multi-Brand Questionnaire

    Multi-Brand Questionnaire to krótki, szybki ale bardzo pewny sposób sprawdzenia określonych tematów, jak np. stosowanie produktów danej marki, zwrot kuponów, wykorzystanie próbek. więcej >

  • Badania ad hoc

    Badania ad hoc

    Badania ad hoc to pogłębione badania konkretnych informacji o danej marce; mogą służyć też do testowania różnych ofert czy technik promocji. więcej >

  • Badania target rodziny

    Badania target rodziny

    Narodziny dziecka oznaczają przełom w życiu jego całej rodziny: zmianie podlega wszystko, w tym również zwyczaje konsumpcyjne: Szybki wzrost wydatków konsumpcyjnych Zmiana marek i testowanie produktów Poszukiwanie informacji, przemyślane decyzje zakupowe Docenienie wartości marki, lojalność w stosunku do marki Korzystając z naszej bazy, możesz z więcej >

  • Badania target kobiety w ciąży

    Badania target kobiety w ciąży

    Przygotowania do urodzin dziecka to czas ogromnych zmian w życiu każdej kobiety. W ciąży zmianie podlega wszystko, w tym również zwyczaje konsumpcyjne: Szybki wzrost wydatków konsumpcyjnych Zmiana marek i testowanie produktów Poszukiwanie informacji, przemyślane decyzje zakupowe Docenienie wartości marki, lojalność w stosunku do marki Korzystając więcej >

  • Badania target młode matki

    Badania target młode matki

    Narodziny dziecka oznaczają przełom w życiu młodej kobiety: zmianie podlega wszystko, w tym również zwyczaje konsumpcyjne: Szybki wzrost wydatków konsumpcyjnych Zmiana marek i testowanie produktów Poszukiwanie informacji, przemyślane decyzje zakupowe Docenienie wartości marki, lojalność w stosunku do marki Korzystając z naszej bazy, możesz z łatwością więcej >

  • Badania target dziecko

    Badania target dziecko

    Narodziny dziecka oznaczają przełom w życiu jego całej rodziny: zmianie podlega wszystko, w tym również zwyczaje konsumpcyjne: Szybki wzrost wydatków konsumpcyjnych Zmiana marek i testowanie produktów Poszukiwanie informacji, przemyślane decyzje zakupowe Docenienie wartości marki, lojalność w stosunku do marki Korzystając z naszej bazy, możesz z więcej >